Үйлчлүүлэгчийн нууц тандалтын судалгаа
МЕТРИКС
Үйлчлүүлэгчийн нууц тандалтын судалгаа нь ихэвчлэн компаниуд ажилчдынхаа гүйцэтгэлийг үнэлэх, байгууллагын стандарт, журмыг дагаж мөрдөж байгаа эсэхийг хянахад ашигладаг.
Гол зорилго нь энгийн үйлчлүүлэгчийн байр сууринаас хэрэглэгчийн туршлагыг үнэлж, харилцагчийн үйлчилгээг сайжруулах үнэ цэнтэй саналыг өгөхөд чиглэнэ.

ТАНААС ЭРТ ХЭН НЭГЭН ХИЙХЭЭС ӨМНӨ БИЗНЕСЭЭ ЭХЛҮҮЛ

ХЭРЭГЛЭГЧИЙН СУДАЛГАА