ХЭРЭГЛЭГЧИЙН СУДАЛГАА
БРЭНДИЙН ӨСӨЛТ
Брэндийнхээ зах зээлийн байр суурийг зөв танин мэдэх нь өсөн дэвжихэд нэн чухал. Ингэснээр та брэндийнхээ бусдаас ялгарах давуу талуудыг ойлгож, шинэ боломжуудыг атган авах юм.
ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ТУРШЛАГА
Хэрэглэгчидтэйгээ бат бөх харилцааг тогтоох. Брэндийнхээ хэрэглэгчдэд өгсөн амлалтад хүрэх нь брэндийн тухай сайхан дурсамж, туршлагыг бүтээдэг.
БАЙГУУЛЛАГЫН НЭР ХҮНД
Байгууллагын нэр хүндийг зах зээлд өндөр байлгахын тулд одоо болон ирээдүйд итгэх итгэлийг үүсгэн хувьцаа эзэмшигчдийн харилцаанд эерэг нөлөө үзүүлэх замаар компанийн амжилтыг бэхжүүлэх боломжтой.
ЧАНАРТАЙ
Хамгийн том, хамгийн амжилттай брэндүүд нэг нийтлэг талтай байдаг нь хэрэглэгчийн судалгаан дээр суурилсан байдал нь юм.
ИННОВАЦ
Өсөлтөд хөтлөх арга замаар шинийг санаачлан тодорхой, ирээдүйтэй санаануудыг хөгжүүлснээр хамгийн ашигтай боломжуудыг ашигла.
ХУДАЛДАН АВАГЧ
Жижиглэнгийн худалдааны үр ашигтай, үр дүнтэй стратегийг бий болгох. Худалдан авагчдыг илүү сайн ойлгож, уламжлалт хийгээд шинээр гарч ирж буй жижиглэнгийн худалдааны сувгуудыг бүрэн ашиглаарай.
СУРТАЛЧИЛГАА, ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЭЛ, ПР
Маркетингийн болон хэвлэл мэдээллийн ПР-ын тогтвортой төлөвлөгөө гаргах. Бүтээлч ажлынхаа үр нөлөөгөө төлбөртэй медианы үе шат бүрд гаргаарай.
ЖИЖИГЛЭНГИЙН СУДАЛГАА