ХЭРЭГЛЭГЧИЙН СУДАЛГАА
БРЭНДИЙН ӨСӨЛТ
Брэндийнхээ зах зээлийн байр суурийг зөв танин мэдэх нь өсөн дэвжихэд нэн чухал. Ингэснээр та брэндийнхээ бусдаас ялгарах давуу талуудыг ойлгож, шинэ боломжуудыг атган авах юм.
ХАРИЛЦАГЧ/ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧИЙН ТУРШЛАГА
Харилцагч/үйлчлүүлэгчидтэйгээ бат бөх харилцааг тогтоох. Тухайн брэнд харилцагч/үйлчлүүдэгчиддээ өгсөн амлалтдаа хүрэх нь брэндийн тухай эерэг дурсамж, туршлагыг бүтээдэг.
БАЙГУУЛЛАГЫН НЭР ХҮНД
Байгууллагын нэр хүндийг зах зээлд өндөр байлгахын тулд одоо болон ирээдүйд итгэх итгэлийг үүсгэн хувьцаа эзэмшигчдийн харилцаанд эерэг нөлөө үзүүлэх замаар компанийн амжилтыг бэхжүүлэх боломжтой.
ЧАНАРЫН СУДАЛГАА
Хамгийн том, хамгийн амжилттай брэндүүд нэг нийтлэг талтай - тэд хэрэглэгчийн insight дээр суурилсан байда.
ИННОВАЦ
Өсөлтөд хөтлөх арга замаар шинийг санаачлан тодорхой, ирээдүйтэй санаануудыг хөгжүүлснээр хамгийн ашигтай боломжуудыг ашигла.
ХУДАЛДАН АВАГЧИЙН СУДАЛГАА
Жижиглэнгийн худалдааны үр ашигтай, үр дүнтэй стратегийг бий болгох. Худалдан авагчдыг илүү сайн ойлгож, уламжлалт хийгээд шинээр гарч ирж буй жижиглэнгийн худалдааны сувгуудыг бүрэн ашиглаарай.
СУРТАЛЧИЛГАА, ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЭЛ, ПР
Маркетинг, PR-ын шийдвэрүүдээ мэдээлэлд тулгуурлан гаргах. Бүтээлч ажлынхаа үр нөлөөг төлбөртэй медианы үе шат бүрд дээд хэмжээнд хүргэн ажиллаарай.
РЕТАЙЛ СУДАЛГАА